Przejdź do treści

Serwis

Serwis zabudów ELBO

Przeglądy gwarancyjne

Nasza firma wykonuje pełny serwis wykonanych zabudów i urządzeń dostarczonych klientowi. Mając na uwadze dobro klienta przegląd serwisowy musi zostać wykonany przynajmniej raz na pół roku (w niektórych przypadkach raz na trzy miesiące). Jest to wymóg utrzymania gwarancji na oferowany przez naszą firmę produkt. Przeglądy gwarancyjne wykonywane są na miejscu u klienta lub w siedzibie naszej firmy w Jelczu-Laskowicach. Termin wykonania usługi ustala Dział Serwisu po kontakcie z użytkownikiem zabudowy.

Zachęcamy również do rejestracji zabudowy pod tym linikem w celu poprawienia obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej.

Kontakt z serwisem:

+48 694 487 127 Jarosław Matuszewski

e-mail: serwis@elbo.wroc.pl

Naprawy reklamacyjne

W przypadku wystąpienia awarii naszych produktów należy ten fakt zgłosić bezzwłocznie naszemu Serwisowi. Prosimy o pobranie Protokołu zgłoszenia reklamacyjnego, uzupełnienie go i odesłanie na adres e-mail: serwis@elbo.wroc.pl. Prosimy również o dołączenie zdjęć z usterką.
Informacje te pozwolą nam podjąć właściwe działania naprawcze. O czasie usunięcia awarii zostaną Państwo poinformowani przez Dział Serwisu, po określeniu sposobu naprawy i kompletacji wszystkich części zamiennych.

Rozumiemy, że nasi klienci nie lubią tracić czasu na naprawy, dlatego też staramy się, aby czas ten był jak najkrótszy!

Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Odwiedzając naszą serwis bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Zobacz treść polityki prywatności.