Zabudowy wywrotek ultralekkich
Wywrotki ultralekkie
Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu ultralekkiego przeznaczona jest na pojazdy 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 -6,5 ton. Wywrotka charakteryzuje się niewielką masą własną oraz ładownością administracyjną 0,5 – 2 ton.
Produkowane zabudowy wykonywane są z wysokogatunkowej stali oraz aluminium. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia.
Produkty przeznaczone są głównie dla firm zajmujących się transportem ładunków o małym zagęszczeniu i wadze np.: ścinki drzew, żwir, liście, niewielkie ładunki piasku. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są zakładu komunalne oczyszczania miasta i przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjne. Małe DMC pojazdu z wywrotką sprzyja pracy w dużych miastach, w który znacząco ogranicza się ruch pojazdów ciężkich.

Opis zabudowy
- Rama pośrednia wykonana ze stali wysokogatunkowej S355J, DOMEX piaskowana i malowana podkładowo dwukrotnie oraz nawierzchniowo. Możliwe jest wykonanie aluminiowej ramy pośredniej.
- Ściana przednia pełna lub kratownicy do wysokości kabiny.
- Burty boczne aluminiowe otwierane w osi dolnej (uchylne) po dwie na stronę zamykane całościowo zamkiem centralnym.
- Burta tylna otwierana automatycznie lub mechanicznie podczas wywrotu do tyłu (uchylna).
- Podłoga wykonana ze stali gr. 3,00-5,00 mm o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i udarności.
- Słupki boczne stałe lub demontowane wykonane ze stali.
- Siłownik podskrzyniowy pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne ze sterowaniem (PowerPack).
- Nadkola plastikowe wraz z chlapaczami.
- Światła obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
- Konstrukcja stalowa piaskowana, malowana farba podkładową epoksydową, oraz malowana nawierzchniowo farbą akrylową w dowolnym kolorze wg palety RAL.
Doposażenie opcjonalne:
- Burty boczne otwierane całościowo z sprężynowym systemem wspomagania ich zamykania.
- Podwyższenie burt.
- Burty boczne dzielone wzdłużnie.
- Burty zamknięte wewnątrz blachą.
- Nadstawki nadburtowe (siatkowe, burtowe).
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą z najazdami 2×0,5 cala (hydraulika dwuobwodowa).
- Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą wywrotką (hydraulika jednoobwodowa).
- Dolny sprzęg.
- Hak holowniczy. (3W uwaga ingerencja w wywrót)
- Możliwość wykonania burt z wysokogatunkowej stali gr. 3mm Domex 650.
- Możliwość wykonania burt aluminiowych.
- Winda koła zapasowego na przedniej ścianie oraz drabinka umożliwiająca wejście na wywrót montowana od strony kierowcy.
- Dodatkowa skrzynka narzędziowa.
- Stopień na burcie ułatwiający wchodzenie na skrzynie.
- Zbiornik na wodę wraz z zasobnikiem na mydło.
- Powłoka lakiernicza metalik.
- Belka świetlna na kabinie.
- Koguty świetlne szt. 2 na kabinie.
- Lampa zespolona z kogutami na kabinie.
- Cynkowanie podłogi, konstrukcji i ramy pośredniej.
- Dodatkowe uchwyty do pasów na skrzyni.
- Czołownica do montażu pługu.
- Oznaczenia konturowe odblaskowe
- Montaż żurawia (HDS).
- Inne elementy dodatkowe do uzgodnienia.