Przejdź do treści

Zabudowy wywrotek ultralekkich

Wywrotki ultralekkie

Wywrotka trójstronna oraz dwustronna typu ultralekkiego przeznaczona jest na pojazdy 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 -6,5 ton. Wywrotka charakteryzuje się niewielką masą własną oraz ładownością administracyjną 0,5 – 2 ton.

Produkowane zabudowy wykonywane są z wysokogatunkowej stali oraz aluminium. Konstrukcja wywrotki zapewnia zwiększoną wytrzymałość oraz dużą odporność na uszkodzenia.

Produkty przeznaczone są głównie dla firm zajmujących się transportem ładunków o małym zagęszczeniu i wadze np.: ścinki drzew, żwir, liście, niewielkie ładunki piasku. Najczęstszymi odbiorcami tego typu zabudów są zakładu komunalne oczyszczania miasta i przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjne. Małe DMC pojazdu z wywrotką sprzyja pracy w dużych miastach, w który znacząco ogranicza się ruch pojazdów ciężkich.

Opis zabudowy

  • Rama pośrednia wykonana ze stali wysokogatunkowej S355J, DOMEX piaskowana i malowana podkładowo dwukrotnie oraz nawierzchniowo. Możliwe jest wykonanie aluminiowej ramy pośredniej.
  • Ściana przednia pełna lub kratownicy do wysokości kabiny.
  • Burty boczne aluminiowe otwierane w osi dolnej (uchylne) po dwie na stronę zamykane całościowo zamkiem centralnym.
  • Burta tylna otwierana automatycznie lub mechanicznie podczas wywrotu do tyłu (uchylna).
  • Podłoga wykonana ze stali gr. 3,00-5,00 mm o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i udarności.
  • Słupki boczne stałe lub demontowane wykonane ze stali.
  • Siłownik podskrzyniowy pompa i oprzyrządowanie hydrauliczne ze sterowaniem (PowerPack).
  • Nadkola plastikowe wraz z chlapaczami.
  • Światła obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
  • Konstrukcja stalowa piaskowana, malowana farba podkładową epoksydową, oraz malowana nawierzchniowo farbą akrylową w dowolnym kolorze wg palety RAL.

Doposażenie opcjonalne:

  • Burty boczne otwierane całościowo z sprężynowym systemem wspomagania ich zamykania.
  • Podwyższenie burt.
  • Burty boczne dzielone wzdłużnie.
  • Burty zamknięte wewnątrz blachą.
  • Nadstawki nadburtowe (siatkowe, burtowe).
  • Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą z najazdami 2×0,5 cala (hydraulika dwuobwodowa).
  • Wyjście hydrauliczne do sterowania przyczepą wywrotką (hydraulika jednoobwodowa).
  • Dolny sprzęg.
  • Hak holowniczy. (3W uwaga ingerencja w wywrót)
  • Możliwość wykonania burt z wysokogatunkowej stali gr. 3mm Domex 650.
  • Możliwość wykonania burt aluminiowych.
  • Winda koła zapasowego na przedniej ścianie oraz drabinka umożliwiająca wejście na wywrót montowana od strony kierowcy.
  • Dodatkowa skrzynka narzędziowa.
  • Stopień na burcie ułatwiający wchodzenie na skrzynie.
  • Zbiornik na wodę wraz z zasobnikiem na mydło.
  • Powłoka lakiernicza metalik.
  • Belka świetlna na kabinie.
  • Koguty świetlne szt. 2 na kabinie.
  • Lampa zespolona z kogutami na kabinie.
  • Cynkowanie podłogi, konstrukcji i ramy pośredniej.
  • Dodatkowe uchwyty do pasów na skrzyni.
  • Czołownica do montażu pługu.
  • Oznaczenia konturowe odblaskowe
  • Montaż żurawia (HDS).
  • Inne elementy dodatkowe do uzgodnienia.

Wywrotki ultralekkie

Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Odwiedzając naszą serwis bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Zobacz treść polityki prywatności.